Hogyan követhetem nyomon a rendelésem kézbesítését?
A rendelés státuszát a DPD weboldalon a rendelés nyomon követési száma segítségével követheti nyomon. A nyomon követési számot a megrendelés során megadott e-mail címre küldjük. Ha nem látja az üzeneteinket, kérjük, ellenőrizze a spam mappáját, vagy írjon nekünk e-mailt a [email protected] címre
A rendelésemet még nem szállították ki, mit tegyek?
Miután leadta megrendelését a weboldalunkon, általában 2-3 napon belül feldolgozzuk a megrendelését, és elküldjük a kiszállításra
Ezután kap egy nyomon követési számot tartalmazó e-mailt, amely lehetővé teszi, hogy a DPD weboldalon nyomon követhesse a rendelés státuszát. Kérjük, vegye figyelembe a fuvarozó által megadott becsült szállítási időt, amely általában 2-5 munkanap között mozog
Ha túlléptük a megrendelésének feldolgozási és szállítási idejét, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a [email protected] címen.
Ezután kap egy nyomon követési számot tartalmazó e-mailt, amely lehetővé teszi, hogy a DPD weboldalon nyomon követhesse a rendelés státuszát. Kérjük, vegye figyelembe a fuvarozó által megadott becsült szállítási időt, amely általában 2-5 munkanap között mozog
Ha túlléptük a megrendelésének feldolgozási és szállítási idejét, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a [email protected] címen.
Nem a Magyarország-ban lakom, rendelhetek mégis?
Igen, a világ minden országába szállítunk. Bármelyik országba szívesen kérhetsz szállítást.
Ki szállítja ki a rendelésemet?
A Magyarország, csomagjainkat a DPD szállítja ki.
Mennyibe kerül a rendelésem szállítási költsége?
Az Magyarország történő szállítás minden megrendelés esetén ingyenes, kivéve festmények és plakátok (1700 Ft). Kivételt képeznek a Magyarország nehezen elérhető régiói
Más országokba és nehezen megközelíthető területekre a szállítás a fuvarozó díjszabása szerint történik. A szállítási díjakat a kosárban találja a fizetés során
Más országokba és nehezen megközelíthető területekre a szállítás a fuvarozó díjszabása szerint történik. A szállítási díjakat a kosárban találja a fizetés során
Vannak további szállítási díjak?
Nem, vállalatunk fedezi a vámokat. Ha a kiszállításkor vámokról szóló számlát kap, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a probléma megoldása érdekében.
Hogyan fizethetek a rendelésért?
A következő fizetési módokat kínáljuk:
Hitelkártya: A Stripe fizetési rendszer weboldalán a kártyaadatok megadásával biztonságosan fizethet a megrendeléséért.
PayPal: A PayPal fizetési rendszer segítségével kényelmesen fizethet a megrendelésért közvetlenül a kosárban.
Hitelkártya: A Stripe fizetési rendszer weboldalán a kártyaadatok megadásával biztonságosan fizethet a megrendeléséért.
PayPal: A PayPal fizetési rendszer segítségével kényelmesen fizethet a megrendelésért közvetlenül a kosárban.
Biztonságosak a weboldalon történő fizetések?
Igen, minden online tranzakció biztonságos internetkapcsolaton keresztül történik, és a feldolgozás során titkosítva van. A nagyobb biztonság érdekében nem tároljuk a kártyaadatait. További információért kérjük, látogasson el a adatvédelmi szabályzatunkra.
Hová kell beírnom a promóciós kódot?
A promóciós kódot a kosárban kell megadni a pénztárnál.
Használhatok több promóciós kódot is a rendelésemben?
Nem, csak egy promóciós kódot használhat a pénztárnál.
A promóciós kód kedvezmény kombinálható a weboldalon lévő kedvezményekkel?
Igen, ha a weboldalon jelenleg elérhető promóciók vagy kedvezmények vannak, ezek felhasználhatók egy promóciós kóddal együtt.
Visszatérítési és cserepolitika
Ezen az oldalon megtalálja a csere- és visszaváltási szabályzatunkat
Elcserélhetem a rendelésemet?
Ha hibás vagy sérült terméket kap, kicserélheti megrendelését. Ilyen esetben a megrendelést vissza kell küldenie nekünk. A hibás háttérképek helyett újakat gyártunk és küldünk Önnek ingyenesen
Kérjük, vegye figyelembe:Nagyon fontos, hogy a tapétát átvételkor és felrakás előtt alaposan ellenőrizze, mivel a már falra felragasztott tapétákat nem tudjuk kicserélni. Kérjük, ne feledje továbbá, hogy a megrendelés kézhezvételétől számított 14 nap áll rendelkezésére a visszaküldés kezdeményezésére.
Kérjük, vegye figyelembe:Nagyon fontos, hogy a tapétát átvételkor és felrakás előtt alaposan ellenőrizze, mivel a már falra felragasztott tapétákat nem tudjuk kicserélni. Kérjük, ne feledje továbbá, hogy a megrendelés kézhezvételétől számított 14 nap áll rendelkezésére a visszaküldés kezdeményezésére.
Hibás terméket kaptam. Mit kell tennem?
Ha hibás terméket kapott, a tapéta kézhezvételétől számított 14 napon belül élhet a csere- vagy visszaküldési jogával. A folyamat kezdeményezéséhez kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben. Menedzserünk további utasításokat fog adni, hogyan kell eljárni ebben az esetben.
Hogyan lehet visszatérítést kérni?
Az áru átvételét követő 14 napon belül kérheti a megrendelt összeg visszatérítését, ha hibás vagy sérült terméket kapott. Ehhez kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben. Menedzserünk elmagyarázza, hogyan kell eljárni ebben az esetben.
Melyik termék minősül hibásnak?
A következők hibásnak minősülnek:
- a különböző színű tapéták a különböző lapokon;
- sérült vagy szakadt tapéta;
- hiányos megrendelést kapott;
- olyan képet kapott, amelyet nem rendelt meg.
- a különböző színű tapéták a különböző lapokon;
- sérült vagy szakadt tapéta;
- hiányos megrendelést kapott;
- olyan képet kapott, amelyet nem rendelt meg.
Nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről. Mit tegyek?
Ha nem kapott visszaigazolást a megrendeléséről, az technikai hiba miatt lehet. Kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt, hogy visszaigazolást kapjon a megrendeléséről a menedzserünktől.
Megváltoztathatom vagy törölhetem a megrendelésemet?
Módosíthatja vagy törölheti megrendelését, mielőtt az elküldésre kerülne a nyomdába. Ez általában néhány órával azután történik, hogy a megrendelést leadta a weboldalon{br}{br}
A megrendelés módosításának lehetőségéről érdeklődjön e-mail menedzserünknél. Kérjük, azonnal értesítsen minket, amint hibát talál a megrendelésben.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát?
A megrendelés leadásakor megadott e-mail címre értesítést küldünk a megrendelés státuszában bekövetkezett minden változásról{br}{br}
Ha nem látja az e-maileket, kérjük, ellenőrizze a spam mappáját. Ezenkívül bármilyen kérdéssel forduljon bátran menedzserünkhöz e-mailben.
Hogyan kell kinéznie a nyomtatásra szánt fotónak?
Minél jobb a fénykép, annál fényesebb és jobb a nyomat. Ha a fénykép túl kicsi, értesítjük Önt erről
Vásznat szeretnék rendelni keret nélkül. Lehetséges ez?
Igen, kérésére a vásznat keret nélkül is elkészíthetjük. Kérjük, adja meg a megrendelés megjegyzésében, hogy "Nincs szükségem keretre", vagy lépjen kapcsolatba ügyintézőnkkel.
A képnek lesz kerete?
A képeket feszítőrúdra szerelve áruljuk - ez egy fakeret, amelyre a vászon van feszítve. Ezt a képet nem kell bekeretezni; közvetlenül a falra is felakaszthatja.
Rendelhetek keretet a képhez?
Nem árulunk képkereteket
Hogyan fognak kinézni a kép oldalai?
Ahhoz, hogy a vásznat a feszítőrúdra feszítsük anélkül, hogy a kép megsérülne, tükrözött képet használunk.
Hogyan akasszuk fel a képet a falra?
A képet csavarokra akaszthatja. Ehhez a képeinkhez rögzítőelemeket mellékelünk, amelyekkel kényelmesen felakaszthatja a képet.
Milyen anyagra nyomtatja a képeket?
Kétféle anyag áll rendelkezésre megrendelésre: Economic Canvas - sűrű és tartós anyag digitális nyomtatáshoz, a festővászonnal megegyező, vízálló felületű, a részletek valósághű reprodukciója, közepes szemcsézettségű anyag. Premium Canvas - a textúra hasonlít a festővászonra (egymásba fonódó apró szálak). Puha, részletgazdag képreprodukció matt felületen.
Mi az a gazdasági vászon?
Ez a vászon olcsóbb változata. Tartósabb és nedvességállóbb, de a felülete nem rendelkezik olyan kifejezett textúrával, mint a Premium Canvas
Mi az a Premium Canvas?
A vászon finom fonalszövése a professzionális művészek vásznainak felületére hasonlít.
Mi az a prémium nyomtatás?
A prémium nyomtatáshoz drágább, mélyebb árnyalatú és a fakulásnak jobban ellenálló tintákat használunk.
Idővel elhalványul a kép?
Nem javasoljuk, hogy a képet közvetlenül napfény alá vagy párás helyiségbe helyezze. Ez idővel tompíthatja a kép fényerejét.
Mi az a lakkozás?
A lakkozás egy további védőréteget hoz létre a vásznon. A kép ellenállóbb lesz a kisebb sérülésekkel szemben, a lakkozott kép felfrissítéséhez pedig puha, enyhén nedves ruhával törölje át.
Helyezhetek szöveget a képre?
Igen, a képkészítőben bármilyen szöveget hozzáadhat a fényképéhez.
A képet ki lehet mosni?
A képet száraz, puha ronggyal vagy szivaccsal óvatosan le lehet törölni; nedves termékek használata nem ajánlott. Nedves szivacs használata csak akkor megengedett, ha a képet lakkozták.
A kép felülete matt?
A kiegészítő lakkbevonat finom szaténos felületet biztosít
Mik a nyomtatáshoz szükséges fájlkövetelmények?
A legjobb megoldás a fényképezőgéppel vagy telefonnal készített fénykép. 1 és 32 MB közötti fájlméret. A kép legalább egyik oldalának legalább 1700 pixelesnek kell lennie.
Hogyan lesz csomagolva a rendelésem?
Minden képet stretch fóliába csomagolunk, és szállítási kartonba csomagoljuk. Lehetőség van arra is, hogy a képhez ajándékcsomagolást rendeljünk.
Mekkora a feszítővas szélessége?
Nyújtó rúd szélessége = 2cm