Întrebări frecvente

Noi am ales câteva întrebări pe care ai putea să le ai în timp ce plasezi o comandă sau după ce ai plasat-o. Dacă nu găsești un răspuns la întrebarea ta, te rugăm să ne trimiți un e-mail.

Hogyan kell mérni a falat egy megrendeléshez?
A fal megfelelő méréséhez kérjük, kövesse a mellékelt utasításokat

javasoljuk, hogy a szélesség és a magasság méréséhez is adjon hozzá 6-10 cm-t, mivel a falak nem mindig tökéletesen egyenletesek.
Hogyan lesz a megrendelésem vágva?
A tapétát az Ön által a megrendeléskor megadott méretekben kapja meg

A tapétát kényelmes, legfeljebb 50 cm széles csíkokra osztjuk
A tapéta tekercsben kapható?
Nem alkalmazunk tömeggyártási technikákat. Ehelyett a képet nagy formátumú nyomtatási technológiával nyomtatjuk ki a megrendelés időpontjában, figyelembe véve ügyfeleink összes specifikációját

Ennek eredményeképpen a tapétát már tekercsekre vágva, szépen becsomagolva kapja meg szállításra.
A tapétát lehet mosni?
A tapétát nagyon óvatosan, enyhén nedves szivaccsal tisztíthatja. Nem javasoljuk azonban a súrolást vagy a mosószerek használatát a tapéta tisztításához, mivel ez károsíthatja a tapéta felületét és színeit.
Vízálló tapétára van szükségem. Milyen anyagot válasszak?
Nem tudunk olyan tapétákat kínálni, amelyek ellenállnak az állandó vízáramlásnak vagy a magas páratartalomnak.

Választhatja azonban a tapéta lakkbevonat hozzáadását. Ez extra vízállóságot biztosít, így ellenáll a víz- és szennyeződésfröccsenéseknek, és könnyebben tisztíthatóvá válik.
Veszélyesek-e az anyagok az emberi egészségre?
Minden általunk használt anyag teljesen biztonságos az emberi és a háziállatok egészségére.
Mi az a lakkbevonat?
A lakkozás során a kész tapétát vékony átlátszó lakkréteggel vonják be. Ez az eljárás növeli a tapéta szilárdságát és nedvességállóságát. Ezenkívül a lakkozott tapéták nedves szivaccsal moshatók, így könnyen tisztíthatók.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésem kézbesítését?
A rendelés státuszát a DPD weboldalon a rendelés nyomon követési száma segítségével követheti nyomon. A nyomon követési számot a megrendelés során megadott e-mail címre küldjük. Ha nem látja az üzeneteinket, kérjük, ellenőrizze a spam mappáját, vagy írjon nekünk e-mailt a [email protected] címre
A rendelésemet még nem szállították ki, mit tegyek?
Miután leadta megrendelését a weboldalunkon, általában 2-3 napon belül feldolgozzuk a megrendelését, és elküldjük a kiszállításra

Ezután kap egy nyomon követési számot tartalmazó e-mailt, amely lehetővé teszi, hogy a DPD weboldalon nyomon követhesse a rendelés státuszát. Kérjük, vegye figyelembe a fuvarozó által megadott becsült szállítási időt, amely általában 2-5 munkanap között mozog

Ha túlléptük a megrendelésének feldolgozási és szállítási idejét, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a [email protected] címen.
Nem a Magyarország-ban lakom, rendelhetek mégis?
Igen, a világ minden országába szállítunk. Bármelyik országba szívesen kérhetsz szállítást.
Ki szállítja ki a rendelésemet?
A Magyarország, csomagjainkat a DPD szállítja ki.
Mennyibe kerül a rendelésem szállítási költsége?
Az Magyarország történő szállítás minden megrendelés esetén ingyenes, kivéve festmények és plakátok (1700 Ft). Kivételt képeznek a Magyarország nehezen elérhető régiói

Más országokba és nehezen megközelíthető területekre a szállítás a fuvarozó díjszabása szerint történik. A szállítási díjakat a kosárban találja a fizetés során
Vannak további szállítási díjak?
Nem, vállalatunk fedezi a vámokat. Ha a kiszállításkor vámokról szóló számlát kap, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a probléma megoldása érdekében.
Hogyan fizethetek a rendelésért?
A következő fizetési módokat kínáljuk:

Hitelkártya: A Stripe fizetési rendszer weboldalán a kártyaadatok megadásával biztonságosan fizethet a megrendeléséért.

PayPal: A PayPal fizetési rendszer segítségével kényelmesen fizethet a megrendelésért közvetlenül a kosárban.
Biztonságosak a weboldalon történő fizetések?
Igen, minden online tranzakció biztonságos internetkapcsolaton keresztül történik, és a feldolgozás során titkosítva van. A nagyobb biztonság érdekében nem tároljuk a kártyaadatait. További információért kérjük, látogasson el a adatvédelmi szabályzatunkra.
Hová kell beírnom a promóciós kódot?
A promóciós kódot a kosárban kell megadni a pénztárnál.
Használhatok több promóciós kódot is a rendelésemben?
Nem, csak egy promóciós kódot használhat a pénztárnál.
A promóciós kód kedvezmény kombinálható a weboldalon lévő kedvezményekkel?
Igen, ha a weboldalon jelenleg elérhető promóciók vagy kedvezmények vannak, ezek felhasználhatók egy promóciós kóddal együtt.
Hogyan kell tapétát ragasztani?
A megrendeléssel együtt részletes tapétázási útmutatót is küldünk Önnek. Itt olvashat részletes tapétázási útmutatót weboldalunkon.
Hány tekercs tapétára van szükségem?
Egyedi tapétát készítünk az Ön méretei szerint. A megrendelés leadásakor egyszerűen adja meg a tapétázni kívánt fal méretét. Ezután legyártjuk és elküldjük Önnek az Ön által megadott méretű tapéta vásznat, kényelmes, akár 50 cm széles csíkokra osztva.
Milyen ragasztó szükséges a tapétázáshoz?
Tapétaragasztónkat megrendelheti weboldalunkon, hogy időt takarítson meg.

Ha maga szeretné megvásárolni a ragasztót, akkor vinil tapétához nem szőtt tapéta alapú ragasztóra van szüksége.
A tapétát végig kell ragasztani, vagy átfedésben kell felragasztani?
Ez a tapéta magasságától függ:
A tapétákat 3,60 méter magasságig végig kell ragasztani.
A 3,60 méter magasság feletti tapétákat átfedéssel ragasztják be, majd a fugát már a falon levágják.
Visszatérítési és cserepolitika
Ezen az oldalon megtalálja a csere- és visszaváltási szabályzatunkat
Elcserélhetem a rendelésemet?
Ha hibás vagy sérült terméket kap, kicserélheti megrendelését. Ilyen esetben a megrendelést vissza kell küldenie nekünk. A hibás háttérképek helyett újakat gyártunk és küldünk Önnek ingyenesen

Kérjük, vegye figyelembe:Nagyon fontos, hogy a tapétát átvételkor és felrakás előtt alaposan ellenőrizze, mivel a már falra felragasztott tapétákat nem tudjuk kicserélni. Kérjük, ne feledje továbbá, hogy a megrendelés kézhezvételétől számított 14 nap áll rendelkezésére a visszaküldés kezdeményezésére.
Hibás terméket kaptam. Mit kell tennem?
Ha hibás terméket kapott, a tapéta kézhezvételétől számított 14 napon belül élhet a csere- vagy visszaküldési jogával. A folyamat kezdeményezéséhez kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben. Menedzserünk további utasításokat fog adni, hogyan kell eljárni ebben az esetben.
Hogyan lehet visszatérítést kérni?
Az áru átvételét követő 14 napon belül kérheti a megrendelt összeg visszatérítését, ha hibás vagy sérült terméket kapott. Ehhez kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben. Menedzserünk elmagyarázza, hogyan kell eljárni ebben az esetben.
Melyik termék minősül hibásnak?
A következők hibásnak minősülnek:
- a különböző színű tapéták a különböző lapokon;
- sérült vagy szakadt tapéta;
- hiányos megrendelést kapott;
- olyan képet kapott, amelyet nem rendelt meg.
Nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről. Mit tegyek?
Ha nem kapott visszaigazolást a megrendeléséről, az technikai hiba miatt lehet. Kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt, hogy visszaigazolást kapjon a megrendeléséről a menedzserünktől.
Megváltoztathatom vagy törölhetem a megrendelésemet?
Módosíthatja vagy törölheti megrendelését, mielőtt az elküldésre kerülne a nyomdába. Ez általában néhány órával azután történik, hogy a megrendelést leadta a weboldalon

A megrendelés módosításának lehetőségéről érdeklődjön e-mail menedzserünknél. Kérjük, azonnal értesítsen minket, amint hibát talál a megrendelésben.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát?
A megrendelés leadásakor megadott e-mail címre értesítést küldünk a megrendelés státuszában bekövetkezett minden változásról

Ha nem látja az e-maileket, kérjük, ellenőrizze a spam mappáját. Ezenkívül bármilyen kérdéssel forduljon bátran menedzserünkhöz e-mailben.