Întrebări frecvente

Noi am ales câteva întrebări pe care ai putea să le ai în timp ce plasezi o comandă sau după ce ai plasat-o. Dacă nu găsești un răspuns la întrebarea ta, te rugăm să ne trimiți un e-mail.

Hogyan kell mérni a falat egy megrendeléshez?
A fal megfelelő méréséhez kérjük, kövesse a mellékelt utasításokat

javasoljuk, hogy a szélesség és a magasság méréséhez is adjon hozzá 6-10 cm-t, mivel a falak nem mindig tökéletesen egyenletesek.
Hogyan lesz a megrendelésem vágva?
A tapétát az Ön által a megrendeléskor megadott méretekben kapja meg

A tapétát kényelmes, legfeljebb 50 cm széles csíkokra osztjuk
A tapéta tekercsben kapható?
Nem alkalmazunk tömeggyártási technikákat. Ehelyett a képet nagy formátumú nyomtatási technológiával nyomtatjuk ki a megrendelés időpontjában, figyelembe véve ügyfeleink összes specifikációját

Ennek eredményeképpen a tapétát már tekercsekre vágva, szépen becsomagolva kapja meg szállításra.
Ez egy nem szőtt tapéta?
Igen, minden tapétánk nem szőtt hátlappal rendelkezik, amelyet vékony vinilréteg borít, ami sűrűséget és gyönyörű dombornyomott textúrát kölcsönöz a tapétáknak
Mi az a vinil bevonat?
A vinyl bevonat egy vékony PVC réteg, amelyet nem szőtt alapra visznek fel

Ez lehetővé teszi a tapéta nedves szivaccsal történő letörlését is a tisztításhoz

Ezenkívül a vinilbevonat dombornyomott felületet hoz létre a tapétán, amely a vászonszövetre emlékeztet.
A tapétát lehet mosni?
A tapétát nagyon óvatosan, enyhén nedves szivaccsal tisztíthatja. Nem javasoljuk azonban a súrolást vagy a mosószerek használatát a tapéta tisztításához, mivel ez károsíthatja a tapéta felületét és színeit.
Vízálló tapétára van szükségem. Milyen anyagot válasszak?
Nem tudunk olyan tapétákat kínálni, amelyek ellenállnak az állandó vízáramlásnak vagy a magas páratartalomnak.

Választhatja azonban a tapéta lakkbevonat hozzáadását. Ez extra vízállóságot biztosít, így ellenáll a víz- és szennyeződésfröccsenéseknek, és könnyebben tisztíthatóvá válik.
Veszélyesek-e az anyagok az emberi egészségre?
Minden általunk használt anyag teljesen biztonságos az emberi és a háziállatok egészségére.
Mi az a lakkbevonat?
A lakkozás során a kész tapétát vékony átlátszó lakkréteggel vonják be. Ez az eljárás növeli a tapéta szilárdságát és nedvességállóságát. Ezenkívül a lakkozott tapéták nedves szivaccsal moshatók, így könnyen tisztíthatók.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésem kézbesítését?
A rendelés státuszát a DPD weboldalon a rendelés nyomon követési száma segítségével követheti nyomon. A nyomon követési számot a megrendelés során megadott e-mail címre küldjük. Ha nem látja az üzeneteinket, kérjük, ellenőrizze a spam mappáját, vagy írjon nekünk e-mailt a [email protected] címre
A rendelésemet még nem szállították ki, mit tegyek?
Miután leadta megrendelését a weboldalunkon, általában 2-3 napon belül feldolgozzuk a megrendelését, és elküldjük a kiszállításra

Ezután kap egy nyomon követési számot tartalmazó e-mailt, amely lehetővé teszi, hogy a DPD weboldalon nyomon követhesse a rendelés státuszát. Kérjük, vegye figyelembe a fuvarozó által megadott becsült szállítási időt, amely általában 2-5 munkanap között mozog

Ha túlléptük a megrendelésének feldolgozási és szállítási idejét, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a [email protected] címen.
Nem a Magyarország-ban lakom, rendelhetek mégis?
Igen, a világ minden országába szállítunk. Bármelyik országba szívesen kérhetsz szállítást.
Ki szállítja ki a rendelésemet?
A Magyarország, csomagjainkat a DPD szállítja ki.
Mennyibe kerül a rendelésem szállítási költsége?
Az Magyarország történő szállítás minden megrendelés esetén ingyenes, kivéve festmények és plakátok (1700 Ft). Kivételt képeznek a Magyarország nehezen elérhető régiói

Más országokba és nehezen megközelíthető területekre a szállítás a fuvarozó díjszabása szerint történik. A szállítási díjakat a kosárban találja a fizetés során
Vannak további szállítási díjak?
Nem, vállalatunk fedezi a vámokat. Ha a kiszállításkor vámokról szóló számlát kap, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a probléma megoldása érdekében.
Hogyan fizethetek a rendelésért?
A következő fizetési módokat kínáljuk:

Hitelkártya: A Stripe fizetési rendszer weboldalán a kártyaadatok megadásával biztonságosan fizethet a megrendeléséért.

PayPal: A PayPal fizetési rendszer segítségével kényelmesen fizethet a megrendelésért közvetlenül a kosárban.
Biztonságosak a weboldalon történő fizetések?
Igen, minden online tranzakció biztonságos internetkapcsolaton keresztül történik, és a feldolgozás során titkosítva van. A nagyobb biztonság érdekében nem tároljuk a kártyaadatait. További információért kérjük, látogasson el a adatvédelmi szabályzatunkra.
Hová kell beírnom a promóciós kódot?
A promóciós kódot a kosárban kell megadni a pénztárnál.
Használhatok több promóciós kódot is a rendelésemben?
Nem, csak egy promóciós kódot használhat a pénztárnál.
A promóciós kód kedvezmény kombinálható a weboldalon lévő kedvezményekkel?
Igen, ha a weboldalon jelenleg elérhető promóciók vagy kedvezmények vannak, ezek felhasználhatók egy promóciós kóddal együtt.
Hogyan kell tapétát ragasztani?
A megrendeléssel együtt részletes tapétázási útmutatót is küldünk Önnek. Itt olvashat részletes tapétázási útmutatót weboldalunkon.
Hány tekercs tapétára van szükségem?
Egyedi tapétát készítünk az Ön méretei szerint. A megrendelés leadásakor egyszerűen adja meg a tapétázni kívánt fal méretét. Ezután legyártjuk és elküldjük Önnek az Ön által megadott méretű tapéta vásznat, kényelmes, akár 50 cm széles csíkokra osztva.
Milyen ragasztó szükséges a tapétázáshoz?
Tapétaragasztónkat megrendelheti weboldalunkon, hogy időt takarítson meg.

Ha maga szeretné megvásárolni a ragasztót, akkor vinil tapétához nem szőtt tapéta alapú ragasztóra van szüksége.
A tapétát végig kell ragasztani, vagy átfedésben kell felragasztani?
Ez a tapéta magasságától függ:
A tapétákat 3,60 méter magasságig végig kell ragasztani.
A 3,60 méter magasság feletti tapétákat átfedéssel ragasztják be, majd a fugát már a falon levágják.
Visszatérítési és cserepolitika
Ezen az oldalon megtalálja a csere- és visszaváltási szabályzatunkat
Elcserélhetem a rendelésemet?
Ha hibás vagy sérült terméket kap, kicserélheti megrendelését. Ilyen esetben a megrendelést vissza kell küldenie nekünk. A hibás háttérképek helyett újakat gyártunk és küldünk Önnek ingyenesen

Kérjük, vegye figyelembe:Nagyon fontos, hogy a tapétát átvételkor és felrakás előtt alaposan ellenőrizze, mivel a már falra felragasztott tapétákat nem tudjuk kicserélni. Kérjük, ne feledje továbbá, hogy a megrendelés kézhezvételétől számított 14 nap áll rendelkezésére a visszaküldés kezdeményezésére.
Hibás terméket kaptam. Mit kell tennem?
Ha hibás terméket kapott, a tapéta kézhezvételétől számított 14 napon belül élhet a csere- vagy visszaküldési jogával. A folyamat kezdeményezéséhez kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben. Menedzserünk további utasításokat fog adni, hogyan kell eljárni ebben az esetben.
Hogyan lehet visszatérítést kérni?
Az áru átvételét követő 14 napon belül kérheti a megrendelt összeg visszatérítését, ha hibás vagy sérült terméket kapott. Ehhez kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben. Menedzserünk elmagyarázza, hogyan kell eljárni ebben az esetben.
Melyik termék minősül hibásnak?
A következők hibásnak minősülnek:
- a különböző színű tapéták a különböző lapokon;
- sérült vagy szakadt tapéta;
- hiányos megrendelést kapott;
- olyan képet kapott, amelyet nem rendelt meg.
Megváltoztathatja a képet (eltávolíthatja az elemeket vagy megváltoztathatja a színeket)?
Sajnos ez nem lehetséges. Sok népszerű minta azonban már elérhető a weboldalon különböző színekben. Kérjük, erre figyeljen, amikor kiválaszt egy terméket a weboldalon.
Nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről. Mit tegyek?
Ha nem kapott visszaigazolást a megrendeléséről, az technikai hiba miatt lehet. Kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt, hogy visszaigazolást kapjon a megrendeléséről a menedzserünktől.
Megváltoztathatom vagy törölhetem a megrendelésemet?
Módosíthatja vagy törölheti megrendelését, mielőtt az elküldésre kerülne a nyomdába. Ez általában néhány órával azután történik, hogy a megrendelést leadta a weboldalon{br}{br} A megrendelés módosításának lehetőségéről érdeklődjön e-mail menedzserünknél. Kérjük, azonnal értesítsen minket, amint hibát talál a megrendelésben.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát?
A megrendelés leadásakor megadott e-mail címre értesítést küldünk a megrendelés státuszában bekövetkezett minden változásról{br}{br} Ha nem látja az e-maileket, kérjük, ellenőrizze a spam mappáját. Ezenkívül bármilyen kérdéssel forduljon bátran menedzserünkhöz e-mailben.