Fotóról vászonra nyomtatás Kép létrehozása fotóból
Standard szállítás
Készíts egy képet magadnak
A mi képeink árai

Hogyan néz ki a kép?

Egyedi megrendelés nyomtatása

Kiváló minőségű anyag

Természetes fa hordágy (keret nélkül)

Hozzáadhat egy lakkozott felületet

Gyakran ismételt kérdések Összegyűjtöttük azokat a kérdéseket, amelyek a megrendelés leadása során vagy azt követően merülhetnek fel. Ha nem találja a választ, kérjük, írjon nekünk, vagy hívjon minket telefonon

Megrendelés kiszállítása

Hogyan követhetem nyomon a rendelésem kézbesítését?
A rendelés státuszát a GLS weboldalon a rendelés nyomon követési száma segítségével követheti nyomon. A nyomon követési számot a megrendelés során megadott e-mail címre küldjük. Ha nem látja az üzeneteinket, kérjük, ellenőrizze a spam mappáját, vagy írjon nekünk e-mailt a [email protected] címre
A rendelésemet még nem szállították ki, mit tegyek?
Miután leadta megrendelését a weboldalunkon, általában 2-3 napon belül feldolgozzuk a megrendelését, és elküldjük a kiszállításra

Ezután kap egy e-mailt, amely tartalmazza a nyomon követési számot, és lehetővé teszi, hogy a FedEx weboldalán nyomon követhesse a rendelés állapotát. Kérjük, vegye figyelembe a szállító által megadott becsült szállítási időt, amely általában 2-5 munkanap között mozog

Ha túlléptük a megrendelésének feldolgozási és szállítási idejét, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a [email protected] címen.
Nem a Magyarország-ban lakom, rendelhetek mégis?
Igen, a világ minden országába szállítunk. Bármelyik országba szívesen kérhetsz szállítást.
Ki szállítja ki a rendelésemet?
A Magyarország, csomagjainkat a GLS szállítja ki.
Mennyibe kerül a rendelésem szállítási költsége?
Az Magyarország történő szállítás minden megrendelés esetén ingyenes. Kivételt képeznek a Magyarország nehezen elérhető régiói

Más országokba és nehezen megközelíthető területekre a szállítás a fuvarozó díjszabása szerint történik. A szállítási díjakat a kosárban találja a fizetés során
Vannak további szállítási díjak?
Nem, vállalatunk fedezi a vámokat. Ha a kiszállításkor vámokról szóló számlát kap, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a probléma megoldása érdekében.

Megrendelés fizetés

Hogyan fizethetek a rendelésért?
A következő fizetési módokat kínáljuk:

Hitelkártya: A Stripe fizetési rendszer weboldalán a kártyaadatok megadásával biztonságosan fizethet a megrendeléséért.

PayPal: A PayPal fizetési rendszer segítségével kényelmesen fizethet a megrendelésért közvetlenül a kosárban.
Biztonságosak a weboldalon történő fizetések?
Igen, minden online tranzakció biztonságos internetkapcsolaton keresztül történik, és a feldolgozás során titkosítva van. A nagyobb biztonság érdekében nem tároljuk a kártyaadatait. További információért kérjük, látogasson el a adatvédelmi szabályzatunkra.
Hová kell beírnom a promóciós kódot?
A promóciós kódot a kosárban kell megadni a pénztárnál.
Hogyan kaphatok promóciós kódot?
A promóciós kódot a weboldalunkon található hírlevélre való feliratkozással kaphatja meg. Gyakran küldünk titkos promóciós kódokat a megrendelések leadásához a levelezőlistánkon szereplő feliratkozóknak.
Használhatok több promóciós kódot is a rendelésemben?
Nem, csak egy promóciós kódot használhat a pénztárnál.
A promóciós kód kedvezmény kombinálható a weboldalon lévő kedvezményekkel?
Igen, ha a weboldalon jelenleg elérhető promóciók vagy kedvezmények vannak, ezek felhasználhatók egy promóciós kóddal együtt.

Visszatérés és csere

Visszatérítési és cserepolitika
Ezen az oldalon megtalálja a csere- és visszaváltási szabályzatunkat
Elcserélhetem a rendelésemet?
Ha hibás vagy sérült terméket kap, kicserélheti megrendelését. Ilyen esetben a megrendelést vissza kell küldenie nekünk. A hibás háttérképek helyett újakat gyártunk és küldünk Önnek ingyenesen{br}{br} {b}Kérjük, vegye figyelembe:{/b}Nagyon fontos, hogy a tapétát átvételkor és felrakás előtt alaposan ellenőrizze, mivel a már falra felragasztott tapétákat nem tudjuk kicserélni. Kérjük, ne feledje továbbá, hogy a megrendelés kézhezvételétől számított 14 nap áll rendelkezésére a visszaküldés kezdeményezésére.
Hibás terméket kaptam. Mit kell tennem?
Ha hibás terméket kapott, a tapéta kézhezvételétől számított 14 napon belül élhet a csere- vagy visszaküldési jogával. A folyamat kezdeményezéséhez kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben. Menedzserünk további utasításokat fog adni, hogyan kell eljárni ebben az esetben.
Hogyan lehet visszatérítést kérni?
Az áru átvételét követő 14 napon belül kérheti a megrendelt összeg visszatérítését, ha hibás vagy sérült terméket kapott. Ehhez kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben. Menedzserünk elmagyarázza, hogyan kell eljárni ebben az esetben.
Melyik termék minősül hibásnak?
A következők hibásnak minősülnek:{br} - a különböző színű tapéták a különböző lapokon;{br} - sérült vagy szakadt tapéta;{br} - hiányos megrendelést kapott;{br} - olyan képet kapott, amelyet nem rendelt meg.

Problémák a rendeléssel kapcsolatban

Nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről. Mit tegyek?
Ha nem kapott visszaigazolást a megrendeléséről, az technikai hiba miatt lehet. Kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt, hogy visszaigazolást kapjon a megrendeléséről a menedzserünktől.
Megváltoztathatom vagy törölhetem a megrendelésemet?
Módosíthatja vagy törölheti megrendelését, mielőtt az elküldésre kerülne a nyomdába. Ez általában néhány órával azután történik, hogy a megrendelést leadta a weboldalon{br}{br} A megrendelés módosításának lehetőségéről érdeklődjön e-mail menedzserünknél. Kérjük, azonnal értesítsen minket, amint hibát talál a megrendelésben.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát?
A megrendelés leadásakor megadott e-mail címre értesítést küldünk a megrendelés státuszában bekövetkezett minden változásról{br}{br} Ha nem látja az e-maileket, kérjük, ellenőrizze a spam mappáját. Ezenkívül bármilyen kérdéssel forduljon bátran menedzserünkhöz e-mailben.

Kérdések a festményekkel kapcsolatban

Hogyan kell kinéznie a nyomtatásra szánt fotónak?
Minél jobb a fénykép, annál fényesebb és jobb a nyomat. Ha a fénykép túl kicsi, értesítjük Önt erről
Vásznat szeretnék rendelni keret nélkül. Lehetséges ez?
Igen, kérésére a vásznat keret nélkül is elkészíthetjük. Kérjük, adja meg a megrendelés megjegyzésében, hogy "Nincs szükségem keretre", vagy lépjen kapcsolatba ügyintézőnkkel.
A képnek lesz kerete?
A képeket feszítőrúdra szerelve áruljuk - ez egy fakeret, amelyre a vászon van feszítve. Ezt a képet nem kell bekeretezni; közvetlenül a falra is felakaszthatja.
Rendelhetek keretet a képhez?
Nem árulunk képkereteket
Hogyan fognak kinézni a kép oldalai?
Ahhoz, hogy a vásznat a feszítőrúdra feszítsük anélkül, hogy a kép megsérülne, tükrözött képet használunk.
Hogyan akasszuk fel a képet a falra?
A képet csavarokra akaszthatja. Ehhez a képeinkhez rögzítőelemeket mellékelünk, amelyekkel kényelmesen felakaszthatja a képet.
Milyen anyagra nyomtatja a képeket?
Kétféle anyag áll rendelkezésre megrendelésre: Economic Canvas - sűrű és tartós anyag digitális nyomtatáshoz, a festővászonnal megegyező, vízálló felületű, a részletek valósághű reprodukciója, közepes szemcsézettségű anyag. Premium Canvas - a textúra hasonlít a festővászonra (egymásba fonódó apró szálak). Puha, részletgazdag képreprodukció matt felületen.
Mi az a gazdasági vászon?
Ez a vászon olcsóbb változata. Tartósabb és nedvességállóbb, de a felülete nem rendelkezik olyan kifejezett textúrával, mint a Premium Canvas
Mi az a Premium Canvas?
A vászon finom fonalszövése a professzionális művészek vásznainak felületére hasonlít.
Mi az a prémium nyomtatás?
A prémium nyomtatáshoz drágább, mélyebb árnyalatú és a fakulásnak jobban ellenálló tintákat használunk.
Idővel elhalványul a kép?
Nem javasoljuk, hogy a képet közvetlenül napfény alá vagy párás helyiségbe helyezze. Ez idővel tompíthatja a kép fényerejét.
Mi az a lakkozás?
A lakkozás egy további védőréteget hoz létre a vásznon. A kép ellenállóbb lesz a kisebb sérülésekkel szemben, a lakkozott kép felfrissítéséhez pedig puha, enyhén nedves ruhával törölje át.
Helyezhetek szöveget a képre?
Igen, a képkészítőben bármilyen szöveget hozzáadhat a fényképéhez.
A képet ki lehet mosni?
A képet száraz, puha ronggyal vagy szivaccsal óvatosan le lehet törölni; nedves termékek használata nem ajánlott. Nedves szivacs használata csak akkor megengedett, ha a képet lakkozták.
A kép felülete matt?
A kiegészítő lakkbevonat finom szaténos felületet biztosít
Mik a nyomtatáshoz szükséges fájlkövetelmények?
A legjobb megoldás a fényképezőgéppel vagy telefonnal készített fénykép. 1 és 32 MB közötti fájlméret. A kép legalább egyik oldalának legalább 1700 pixelesnek kell lennie.
Hogyan lesz csomagolva a rendelésem?
Minden képet stretch fóliába csomagolunk, és szállítási kartonba csomagoljuk. Lehetőség van arra is, hogy a képhez ajándékcsomagolást rendeljünk.
Mekkora a feszítővas szélessége?
Nyújtó rúd szélessége = 2cm
Hogyan adhatok le rendelést?
Lépés 1
Tölts fel a saját fotóját a szerkesztőbe, hogy megnézhesse, hogyan fog kinézni.
Lépés 2
Adja meg az adatait és a szállítási címét
Lépés 3
Kapja meg a saját képét
Továbbiak megjelenítése
Továbbiak megjelenítése
Továbbiak megjelenítése
Továbbiak megjelenítése
Festmények fotókról vászonra
Rendelés leadása Lenne egy kérdésem
Festmények fotókról vászonra

Festmények az Ön fényképéről vászonra. Kényeztesse magát és szeretteit egy fényképről készült fényes portréval. Minőségi nyomtatás és környezetbarát anyagok. Kiszállítás Magyarország egész területén. Rendeld meg most!