Megrendelés kiszállítása
Hogyan követhetem nyomon a rendelésem kézbesítését?
A rendelés státuszát a GLS weboldalon a rendelés nyomon követési száma segítségével követheti nyomon. A nyomon követési számot a megrendelés során megadott e-mail címre küldjük. Ha nem látja az üzeneteinket, kérjük, ellenőrizze a spam mappáját, vagy írjon nekünk e-mailt a [email protected] címre
A rendelésemet még nem szállították ki, mit tegyek?
Miután leadta megrendelését a weboldalunkon, általában 2-3 napon belül feldolgozzuk a megrendelését, és elküldjük a kiszállításra
Ezután kap egy nyomon követési számot tartalmazó e-mailt, amely lehetővé teszi, hogy a GLS weboldalon nyomon követhesse a rendelés státuszát. Kérjük, vegye figyelembe a fuvarozó által megadott becsült szállítási időt, amely általában 2-5 munkanap között mozog
Ha túlléptük a megrendelésének feldolgozási és szállítási idejét, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a [email protected] címen.
Ezután kap egy nyomon követési számot tartalmazó e-mailt, amely lehetővé teszi, hogy a GLS weboldalon nyomon követhesse a rendelés státuszát. Kérjük, vegye figyelembe a fuvarozó által megadott becsült szállítási időt, amely általában 2-5 munkanap között mozog
Ha túlléptük a megrendelésének feldolgozási és szállítási idejét, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a [email protected] címen.
Nem a Magyarország-ban lakom, rendelhetek mégis?
Igen, a világ minden országába szállítunk. Bármelyik országba szívesen kérhetsz szállítást.
Ki szállítja ki a rendelésemet?
A Magyarország, csomagjainkat a GLS szállítja ki.
Mennyibe kerül a rendelésem szállítási költsége?
Az Magyarország történő szállítás minden megrendelés esetén ingyenes. Kivételt képeznek a Magyarország nehezen elérhető régiói
Más országokba és nehezen megközelíthető területekre a szállítás a fuvarozó díjszabása szerint történik. A szállítási díjakat a kosárban találja a fizetés során
Más országokba és nehezen megközelíthető területekre a szállítás a fuvarozó díjszabása szerint történik. A szállítási díjakat a kosárban találja a fizetés során
Vannak további szállítási díjak?
Nem, vállalatunk fedezi a vámokat. Ha a kiszállításkor vámokról szóló számlát kap, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a probléma megoldása érdekében.
Megrendelés fizetés
Hogyan fizethetek a rendelésért?
A következő fizetési módokat kínáljuk:
Hitelkártya: A Stripe fizetési rendszer weboldalán a kártyaadatok megadásával biztonságosan fizethet a megrendeléséért.
PayPal: A PayPal fizetési rendszer segítségével kényelmesen fizethet a megrendelésért közvetlenül a kosárban.
Hitelkártya: A Stripe fizetési rendszer weboldalán a kártyaadatok megadásával biztonságosan fizethet a megrendeléséért.
PayPal: A PayPal fizetési rendszer segítségével kényelmesen fizethet a megrendelésért közvetlenül a kosárban.
Biztonságosak a weboldalon történő fizetések?
Igen, minden online tranzakció biztonságos internetkapcsolaton keresztül történik, és a feldolgozás során titkosítva van. A nagyobb biztonság érdekében nem tároljuk a kártyaadatait. További információért kérjük, látogasson el a adatvédelmi szabályzatunkra.
Hová kell beírnom a promóciós kódot?
A promóciós kódot a kosárban kell megadni a pénztárnál.
Használhatok több promóciós kódot is a rendelésemben?
Nem, csak egy promóciós kódot használhat a pénztárnál.
A promóciós kód kedvezmény kombinálható a weboldalon lévő kedvezményekkel?
Igen, ha a weboldalon jelenleg elérhető promóciók vagy kedvezmények vannak, ezek felhasználhatók egy promóciós kóddal együtt.
Visszatérés és csere
Visszatérítési és cserepolitika
Ezen az oldalon megtalálja a csere- és visszaváltási szabályzatunkat
Elcserélhetem a rendelésemet?
Ha hibás vagy sérült terméket kap, kicserélheti megrendelését. Ilyen esetben a megrendelést vissza kell küldenie nekünk. A hibás háttérképek helyett újakat gyártunk és küldünk Önnek ingyenesen
Kérjük, vegye figyelembe:Nagyon fontos, hogy a tapétát átvételkor és felrakás előtt alaposan ellenőrizze, mivel a már falra felragasztott tapétákat nem tudjuk kicserélni. Kérjük, ne feledje továbbá, hogy a megrendelés kézhezvételétől számított 14 nap áll rendelkezésére a visszaküldés kezdeményezésére.
Kérjük, vegye figyelembe:Nagyon fontos, hogy a tapétát átvételkor és felrakás előtt alaposan ellenőrizze, mivel a már falra felragasztott tapétákat nem tudjuk kicserélni. Kérjük, ne feledje továbbá, hogy a megrendelés kézhezvételétől számított 14 nap áll rendelkezésére a visszaküldés kezdeményezésére.
Hibás terméket kaptam. Mit kell tennem?
Ha hibás terméket kapott, a tapéta kézhezvételétől számított 14 napon belül élhet a csere- vagy visszaküldési jogával. A folyamat kezdeményezéséhez kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben. Menedzserünk további utasításokat fog adni, hogyan kell eljárni ebben az esetben.
Hogyan lehet visszatérítést kérni?
Az áru átvételét követő 14 napon belül kérheti a megrendelt összeg visszatérítését, ha hibás vagy sérült terméket kapott. Ehhez kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben. Menedzserünk elmagyarázza, hogyan kell eljárni ebben az esetben.
Melyik termék minősül hibásnak?
A következők hibásnak minősülnek:
- a különböző színű tapéták a különböző lapokon;
- sérült vagy szakadt tapéta;
- hiányos megrendelést kapott;
- olyan képet kapott, amelyet nem rendelt meg.
- a különböző színű tapéták a különböző lapokon;
- sérült vagy szakadt tapéta;
- hiányos megrendelést kapott;
- olyan képet kapott, amelyet nem rendelt meg.
Problémák a rendeléssel kapcsolatban
Nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről. Mit tegyek?
Ha nem kapott visszaigazolást a megrendeléséről, az technikai hiba miatt lehet. Kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt, hogy visszaigazolást kapjon a megrendeléséről a menedzserünktől.
Megváltoztathatom vagy törölhetem a megrendelésemet?
Módosíthatja vagy törölheti megrendelését, mielőtt az elküldésre kerülne a nyomdába. Ez általában néhány órával azután történik, hogy a megrendelést leadta a weboldalon{br}{br}
A megrendelés módosításának lehetőségéről érdeklődjön e-mail menedzserünknél. Kérjük, azonnal értesítsen minket, amint hibát talál a megrendelésben.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát?
A megrendelés leadásakor megadott e-mail címre értesítést küldünk a megrendelés státuszában bekövetkezett minden változásról{br}{br}
Ha nem látja az e-maileket, kérjük, ellenőrizze a spam mappáját. Ezenkívül bármilyen kérdéssel forduljon bátran menedzserünkhöz e-mailben.